2012. május 7., hétfő

Etetőhajó 2.

Nagyon rajta vagyok az etetőhajó projekten! Az első szívások is jönnek már, pl. az egyik szervó gyárilag, újonnan hibás volt. Vettem helyette "echte" normális szervót németföldről valót, ez már jó lesz remélem. Délután össze is dugdostam az eletronikát, itt látható a lényeg:

Vevő, 3 szervó és egy fesz. szabályozó. Ami zavar, hogy bekapcsoláskor és egyik szervót működtetve a másik kettő is zümmög. Olyan, mintha valami zavarjelet szednének fel. Ha valaki ért ehhez és megírná nekem, hogyan lehet elhárítani, vagy kell-e foglakozni ezzel a jelenséggel egyáltalán, szóval ha valaki ezt megírná nekem, azt nagyon megköszönném!
Közben a hajótest is alakul, itt látható a csodálatosan áramvonalazott felépítmény, amibe majd az akksit és az elektronika kerül :-)

A rétegelt lemez doboz "stich and glue" technikával készült, nem véletlenül, ugyanis vannak egyéb terveim is ezzel a módszerrel....de erről majd később :-)
Itt pedig alapozó festés után látható a szerkezet, közben persze még ragasztás is folyamatban van, mondom, hogy igyekszem, mert a hét végén már üzemelnie kell a gépnek! :-)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése